Cly01 Kızlar sadece beyaz olan yerlerime açık kahve aldım sürdüm bakalm sonucunu bekliyorum 🥹 inşallah rengi ayırt etmez endişeliyim biraz ilk defa boyayacgm için böyle bişi yaptım boya kullanmak istemiyordum ama beyazlarm cogalmsti
Duyulurum Cly01 hangi marka aldınız? Ben renk değişikliği için boyuyorum ama beyazlarım da var beyazlar hiç kapanmıyor 🤷🏻♀️
Cly01 Tatlican kahve arasında kalmstm bende ama hafif açık gibi saç rengim bilemedim Cok farkediyor mu kahve tonları
Aselim01 Duyulurum sea color da cok guzel tavsiye ederim oldu bitti onu kullanirim icinde 2 tup boya var renk parklikligi guzel ve kapatmasi cok iyi
Duyulurum Tatlican kolestonla boyuyorum kapatmıyor. Çok beyazın olmadığı için önemsemiyorum ama kapatsa iyiydi 😄 şimdi hamileyim diye organik amonyaksız boyalarla boyadım onlar hiiiç kapatmıyor zaten
Cly01 Duyulurum kolestonla denedim.simdi kuruttum yüzde 90 oranında güzel kapatmış kalanları da çok korktum elimle hafif beyazlara sürdüğüm için arada kalanlar kalmış 😂😂
Tatlican Duyulurum Benimde kulak kisimlarimda var boyayinca guzel oluyor birde aksamdan ince ince oruyorum ev oturmalarinda acinca sacinn rengi neguzl diyorlar kıvırcık havalı duruyor
Duyulurum Tatlican ay kıvırcığı ben de öyle yapıyorum minik lastik toka bile aldım onun için kendime 😅
Duyulurum Aselim01 teşekkür ederim 🌸bakayım ona da, saç rengimi değiştirmeyi düşünüyorum istediğim renk varsa ondan alayım
Peekaboo Aselim01 merhaba 🌸 2 kutu boya var içinde 1 tane oksidan var. 1 kutu boya için oksidanin yarısını mi kullanacağız?