Arkadaşlar yardımlaşmak paylaşmak çok güzel bir davranış..Bu postu açmamdaki sebep ihtiyaç sahibi annelerle, ellerinde fazladan kullanılmayan mama bez kıyafet vb olan anneleri bir araya getirmek.. bazı postlar görüyorum elinde kullanılmayan bezler, mamalar, fazladan küçülen kıyafetler olan anneler oluyor. Burada ihtiyacı olan annelere ulaştırmak mamanın bozulup gitmesinden,bezlerin kullanılmadan bir köşede durmasından, kıyafetlerın saklanmasından çok daha iyi.
İlk olarak ben başlayayım o halde oğlum şuan 4 aylık küçülen yenidoğan kıyafetleri var tertemiz ihtiyac sahıbı olan bir anne yazarsa kendisine göndermekten memnuniyet duyarım..