Hiç evhamlı bir insan değilimdir ama biraz sabırsızım. Ateşi çıkıyor ölçüyorum 38.5 39 falan oluyor eşim doktora götürelim diyor ben her seferinde çekiniyorum. Çekinme sebebimde gidiyorum calpol dolven veriyorlar onu evde bende veriyorum ama o 4 saat geçmiyor bana. Ki düşmüyor da çoğu zaman duş aldırıyorum evde kıyametler kopuyor, ılık suyla bez vs asla dokundurtmuyor ağladıkça daha çok ateşi çıkıyor sanki. Bende doktora götürmek istiyorum orda yatış versinler serum iğne vs daha çabuk toparlansın istiyorum. Hastanede kontrolü yapıldıkça daha rahat hissediyorum ama böyle calpol verin takip edin diyip gönderiyorlar diye çekiniyorum artık gitmeye.