İlk 3 ay kucağa alıştığı için değil ihtiyacı olduğu için kucak istermiş. Doktorum eğer kucakta uyumak istiyorsa demekki senin yanında kendini güvende hissediyor ve yalnız kalmak istemiyor senden ayrılmak istemiyor kucağında uyut demişti çok duygulanmıştım bebeğim beni istiyor diye 🫠 yatakta uyumak istediğim zaman bir elimi bir tarafına diğer elimi diğer tarafına koyup sarılıyorum sanki kucağımda olduğunu sansın kokumdan diyerek. Veya göğüs pedi koyuyorlar bebek yatarken orda da kokunu hissettiği için etkili oluyormuş uyumasına.