Karadenizli53 ben de aç kalır diye korkup bıraktıramıyordum😅 tek yapmanız gereken bu korkuyu bir kenara bırakıp kararlı olmak. Bunun içinde stressiz rahat olduğunuz bir anda bıraktırmaya başlayın ki. Yenilikleri siz de tolere edebilesiniz.
İlk bıraktırırken kendi de kavrayamıyor beni hep uykudan uyandırıyordu tekrar ağzına vermem için. O zamanlar bir yandan “silikon ucu taksam rahat rahat uyusam” diyordum, bir yandan da silikon uçları kendimden uzağa koyuyordum ve yıkanıyordum kalkıp almaya üşeniyim diye🙈
Bir de şunu öğrenmiştim annenin göğüs ucundan bebişin ağzından alınan değerlere göre onun ihtiyacı doğrultusunda süt üretilirmiş. Hiç emmemesindense silikonla emmesi daha iyi tabii, ama bıraktırmak da daha iyisi 🌹