Nunikk2016 Elimde bir adet hiç giyilmemiş skechers terlik var 39 numara yazıyor ama 40 uyumlu almak isteyen için görsel ekleyebilirim
Noname21 Nunikk2016 skechers den terlik alırken hiç mi için titremedi 😀 bende bakıyorum da beğenemedim
Laden AngelMotherr her 40 numara bana olmuyor küçük geliyor fırın küreği gibi ayağım var ya. Skechers kalıbı büyük olduğu için tercih ediyorum. Küçük ayaklı kadınları çok kıskanıyorum ben🤣
Laden Nunikk2016 etli değil ayaklarım aslında geniş ve uzun. Crocs alayım dedim topuğum dışında kaldı mesela. Ayakkabı alınca internetten muhakkak iade ederim henüz olanı bulamadım. Skechers ın kalıbını seviyorum ama gerçekten tam bizlik😁