Ben de Burada bekleyeyim , 15-16 gün oldu şu içmeye başladık. kaşıktaki suyla tükürmeli oyun yapıyor , avent ile de genzine su kaçıyor , onun bir suluk olduğunu ve içinden su geleceğini anlamadığı için, bardakla dili dışarda takılıyor, ben de bulamadım bir çözüm su içiremiyorum