ipekozlutiras Merhaba arkadaşlar 🌟 kızım 3 ay 11 günlük 🌷🧿 gaz problemimiz var zaten de gaz çıkarmada zorlandığı için mi ağlıyor ? Ağlamayı uzun süre devam ettirmiyor ne yapmam gerek??