Mervee0227 Kızlar kendimi yorgun bitkin hissediyorum acaba ilaçla alakası olabilir mi normalde çok enerjik pozitif biriyimdir
-Manolya- Mervee0227 bende kullanıyorum ilacla bağlantılı olup olmadigini bilmiyorum ama ilacın prospektusunde depresif hallerle ilgili bir bölüm var. Olabilir yani
Mervee0227 Slm-sg evet 20 gündür falan kullanıyorum yeni yani daha ama bilmiyorum acaba bundan mı diye düşündüm
gulo2106 Slm-sg nasıl kullanılıyor bende yarın alacam basliyacam adetlerime de daha var adetler gelemden önce bırakıyor muyuz yoksa geldikten sonra mi nasıl oluyor biraz bilgi verir misiniz
Sevde_Efe41 Mervee0227 bende kullanmak istiyorum oğlum 2 ay 6 günlük adet olmadım olmadanda başlanabilir mi nasıl kullanılıyor diğer haplar gibi mi
Mervee0227 Sevde_Efe41 ben adet olmadan başladım adet olmamı beklesem heralde emzirme bitene kadar beklemek zorunda kalabilirdim çünkü bu dönemde hiç olmuyorum 1 aylık ilaç var içnde ve günleri yazıyor her güne o ilacı içiyorsun saatni şaşmamak lazım
Yenidenanneoluyom Mervee0227 aynen bende aynisini yaşıyorum cerazette mi yapti diye düşünüyordum. Sonra aklima geldi dogum sonrasi kan hapi almayi bırakmıştım hemen basladim bir haftadir tekrar canlanmaya başladım.
Mervee0227 aylinpala aynen ya kendimi tanıyamıyorum gerçekten eşim bile sen neden böyle oldun diyor adam şaşıp kalıyo halime ☺️
Yenidenanneoluyom aylinpala ay bende cabuk yoruluyorum ya cerazette mi yapiyor 😔 biraksam mi diye düşünüyorum ara ara ama korunmak mevzusu nasil olur diye birakamiyorum.
Mervee0227 Nisaaabbk yoo hiç öyle etkiler olmadı canım sütüm gayet iyi çok şükür bebişte içiyor red yaşamadım çok şükür