Buyrun göğüs yarası olan anneler toplaşalım ben 4. Ay 26. günden sesleniyorum 🤭
Bebeğim doğduğu günden beri göğüs yarası çektim doku kaybı oluştu emziremedim bebeğim aç kaldı günlerce ağladı. Mamaya başladım emzirmeyeceğim artık dedim. Psikolojim bozuldu 17 kilo verdim çöktüm. Beni hisseden bebeğim aşırı huzursuz olmaya başladı. Mama meme gittikçe mamadan dolayı kabızlık yaşayıp hastanelik olduk. Bebeğime lavma yapıldı. Göğüs ucum resmen açıktı ortası hiç yoktu. Bebeğim direk derinin içinden kırmızılığı emiyordu. Ağlaya bağıra çağıra emzirdim. 2. ayda geçer dedim geçmedi 3’te geçer dedim geçmedi 4 e giriyoruz hadi dedim geçiyor. 5aylık olucaz ve artık bebeğimi emzirebiliyorum. Cerrah cerrah gezdim. Üzerimde tez yazıldı. Böylesi görüşmedi denildi. Psikolojim düzeldi. Dışarı çıkabiliyorum. Memeleri sarkmamak için, uğraşmamak için mama veren anneler(zorunluluktan bahsetmiyorum zorunluluktan mama veren annelerim baştacı) sizleri kınıyorum. Çok şahit oldum. Meme sarkmaması için emziriyor!!! EMZİRMEK NE GÜZEL BİR NİMET. YARASI OLAN ARKADAŞLARIM KORKMAYIN GEÇİYOR GEÇMEZ SANMAYAN BEN BUNLARI YAZARKEN UMUT OLMASI DİLEĞİYLE YAZIYORUM. GEÇİYOR SİZDE GÖNÜL RAHATLIĞIYLA EMZİRECEKSİNİZ.
(DİŞ ÇIKARTIYOR VE ISIRIYOR AMA EYVAHLAR OLSUN🤣🤣)