Didos_Ayla Hanımlar normal doğum sonrası vajinada ve kasıklarda adet sancısı gibi ağrı olması normal mi acaba bilen varmı
Linaamom Didos_Ayla çok normal canım 40 ın çıkınca tamamen geçiyor o ağrılar bol bol bebeğin uyuyunca dinlenmeye yatmaya çalış çok oturma üstüne
Aliosman Burç ağrısı derler ona Rahim kendini topluyor eski haline dönmek için Bi tek normal doğumda değil sezeryanda da oluyo bende çok çektim özellikle emzirirken çok olur Bi süre sonra geçiyor yapabilecek Bi şey yok malesef
Didos_Ayla Aliosman anladım. Bilmiyordum. Çok teşekkür ederim. Zaten 10. Gün olur demişlerdi. Öyle de oldu. Şimdilik geçti şükür
Niihhaann 33 gün önce normal doğum yaptım bende dikişlerim düştü kanamam da bitti ancak resmen klitoris ağrısı çekiyorum. Kasık ağrısı gibi değil .Yaşayann var mı?