Okuyanbiranne Papatyasevgisiii kıyıda köşede Nereye yaptırıyorlar hiç denk gelmedim. Portatif klozetler var onlardan alın içine poşet mis gibi tertemiz
Papatyasevgisiii Okuyanbiranne genelde çalılar var bir oraya birde duvar dibine yaptırırlarken denk geldim
Tatlican Papatyasevgisiii Sanirim acilip kapann minik oturaklar var komsu posette tuvelet deyip tasiyirdu tam bilgim yok belki bilen cakar.ben korona zamani alistirdim evde rahattik
Minzilikuymak61 Yaptırmam yaptirmiyorumda kaynanam eltimin kizini her buldugu koseye yaptiriyor ama ben herzaman tuvalette yaptirmaya calistim halada oyle yapiyorum bende tuvalet ogretiyorum gördükçe deliriyorum bu yuzden
Denizpoyrazz Papatyasevgisiii asla. Sinir oluyorum öyle yapanlara. Yanımda Pet şişe tasiyordum ben. Ama hiç gerek kalmadı zaten tutuyodu eve kadar.
OptimusPrime Papatyasevgisiii Yaptırsam nasıl olur diye fikir almaya gelmişsiniz. İleride böyle sorun olursa yaptırmam ama gerekirse ne yaparım diye insan yokluyorsunuz. Tepki alınca da, yaptırıcam demedim. Neyin fikrini soruyorsunuz o zaman?
Papatyasevgisiii OptimusPrime siz neyin algısını yapıyorsunuz ben kimseden tepki almadım sadece siz hariç herkes fikir vermeye çalışırken siz tepki vermeye çalışıyorsunuz şu postlara girip sürekli algı yapanlardansınız ama buradan size ekmek çıkmaz
Noname21 Papatyasevgisiii ben de parlta yaptırıcam diye lazımlık aldım katlanıyor poşet geçiriyorsun ortalığa işemiyor arkadaşımda klozet var ona yaptırıyor poşet koyuyor yine kuytu köşe bulup o yaptırıyor ama benim kuzum parkta yapmak istemedi ben kapalı bir yer buldum orda yaptırıyorum
kitapkurdubebeninanasi Papatyasevgisiii zaten evden yaptirip cikariyorum pek disarda cisi kakasi gelmez ama yine de portatif lazimlik kullaniyordum alıştırma zamaninda görünmeyecek şekilde hemen yaptırıp poşetini aliyordum. Şimdi pet şişe taşıyorum yanımda ona yaptırıyorum. 2 buçuk yaşında herkesi uyarır kimseye bakılmaz diye mahremiyet bilinci oluştu şükür. Hijyen açısından da hoş değil görürsem uyarıyorum ben park sınırları içinde yapılması hoş değil çocuklar yeri değdiği elini ağzına bile sokuyor sonuçta
Papatyasevgisiii kitapkurdubebeninanasi markası falan var mı acaba hatırlıyor musunuz onada bakayım bi
MomofGok Papatyasevgisiii oğlumda iki gündür bezi bıraktı. Evimizin bahçesine bile inerken portatif lazımlık almıştım onunla gidiyorum içine poşet takıyorsunuz ağaç arkadında kuytu köşelerde bununla yaptırabilirsiniz. Hayat kurtarıyor bence. Küçük ve her sırt çantasına sığar. Ebebekten aldım baby plus portatif lazımlık diye geçiyor. Bir bakın sizde isterseniz.
Masalkizinannesi Görev nedeniyle bulundugumuz ilde öyle rezil ki durum kızımı nasıl koruyacagim şimdiden düşünüyorum. Çocuklar kendileri indirip kendileri yapıyorlar kiyiya köşeye gitmek yok zaten başlarında annede yok.