balkidim off bende öyleydim ya kimseye bırakmadım çok zorluk çektim. Kaynanam altımda oturuyordu ona bile bırakmadım keza kendi anneme de ama sonra çok zor oldu herşey çünkü cocuk sadece bende duruyordu😒 şimdi anneme babasına bırakıyorum rahatça ama kaynanama hala güvenyprum cok uzun süreli bırakmam. Ama geçti artık sal birqz