balkidim 6,5 aylık oldu bebegım kımseye bırakmadım şimdiye kadar,bebegımın derdını anlamadıklarını goruyorum ,yavrum baskasına aglayan bı bebek de degıl baskasının kucagında ıyıymıs gıbı oluyor sessız sessız sonra beb kucakladıgımda 300 yıllık ayrılık cekmişiz gıbı içli içli aglıyor yada sıkı sıkı sarılıyor bna ,derdını snlatana kadar tek bırakamam acıkcası ,esım kayınvakıdem abarttıgımı dusunuyor sureklı onunla ılgılendıgım için ama içim oyle rahat edıyor,yanlarında ben varken bıraktıgımda bıle bıraz oynayıp odada bırakıp baska yere gıdıyorlar ornegin e şimdi ben nasıl guvenıp bırakayım😵💫