Selam anneler. Oğlum 21 buçuk aylık ve memeye çok düşkün. Hâlâ sabaha kadar iki saatte bi emmeye kalkıyoruz. Ben de öğretmenim atandım 2 ay sonra işe başlicam annem bakcak. Şimdi bıraktırsam iyi olur yoksa işe başlayınca bensiz nasıl duracak. Ama kendimi ikna edemiyorum ki çocugu edeyim :( çok üzülüyorum iki buçuk yaşa kadar emseydi diyorum. Sizce hazır emiyorken bıraktırmam haksızlık mı çocuguma? Sonuçta faydalı bi şeyi elinden alıcam çok üzülüyorum