Meri-Mel gaz ve kusma kaynaklı bi hırçınlııta olabilir, benim de reflüm var, boğaz ve yemek borusu sürekli acıyor ve yanıyor, canı yandığı ve ifade edemediği için de böyle yapıyor olabilir. Doktorunuza danışarak gaviscon kullanabilirsiniz, oda sıcaklığından biraz daha soğuk su içirebilirsiniz. Soğuk şeyler içmek iyi gelebilir