Bugranin-annesi Kizlar iyi akşamlar benim diz kapagimda çapraz bağ ve lif kopması olmuş o yüzden ameliyat dediler Nasıl oluyor kaç güne kalkiliyor
Melis1706 Bugranin-annesi meniskus sanieim diger adi eger oysa esim oldu bir sure degnekle gezdi ustunw basamadi cok zor yurudu mesela suan dis ustu falan oturamiyor kosamiyor valla ustunden 8 sene gecti yanilmiyorsam
Alyehus Bugranin-annesi eşimin arkadaşı oldu 4 ay rapor verdi doktor 2 ay daha vereyim dedi istemedi. Toparlanması uzun sürüyor biraz fizik tedavi vs. Allah şifa versin 🤲🏻
Bugranin-annesi Bilmiyorum banada doktor öyle dedi bı kaç ilaç verdi geçmezse gel ameliyat yapalım dedi Bende korkuyorum daha 3 yaşında bir oğlum var çok çok hareketli Başka doktora daha göstermeyi düşünüyorum bakalım