Merhaba anneler. Üç aylık sadece kucağımda uyuyan bir bebişim var yapışık yaşamaya alıştık birbirimize:) beşiğe koyduğum gibi uyanıyor buna çözüm bulabilen var mı ? Bir de sizler üç aylık bebeklerinizin uyku düzenini nasıl yaptınız? Kaç saat uyanık kalıyorlar? Her yerde tablolar var uyku eğitmenleri paylaşıyorlar ona bakarsak maksimum bir buçuk saat uyanık kalması gerekiyormuş. O şekilde denediğimde uykuya dalması çok uzun sürüyor ve uyuyana kadar çok ağlıyor. Bazen üç saat uyanık kaldığı oluyor o zaman da iki dakikada uyuyor. Geç uyutunca yorgun olur çok uyanır diyorlar ama diğer türlü de zaten sürekli uyanıyor. Sizde durumlar ne?