CmreKSidar Sabah 10 da bexsero aşısı oldu ateşi ve huysuzluğu pek olmadı arada uykuda mızırdadı en fazla 37 oldu ateşi. Aşıdan önce calpol verdi doktor 4 saatte bir veriyorum bu saatten sonra ateşi çıkar mı uyusam sıkıntı olur mu ?
Egenim CmreKSidar aşı oldugunda ben uyumuyorum genelde alarm kuruyorum cnm bnm bebenin hep te gece ateşi çıkıyor . Yatmadan duş aldırıp ince giydirip yatırıyorum. Tedbirli olmakta fayda var. Beşiğin yanına dereceyle ateş düşürücüyü koy ve alarm kur gece kontrollü ol ne olur ne olmaz
CmreKSidar Egenim duş aldırdım zaten odada klimada çalışıyor kendisi 3-4 saatte bir emmek için mızırdar. Ama ateş olursa uyanmamazlık yapar mı zaten yanımda yatırıyorum ııh dese uyanırım.
esrathegulcesmom CmreKSidar bence ateşi olsa huysuzlanır uyanır. Siz yine de tedbir amaçlı 2 saatte bir kontrol edin ne olur ne olmaz