Merhaba anneler bebeğim 15. Ayına girdi normalde banyoyu cok sever küvette yıkarken fln şıp şıp oynar bugün dahil kenarına gittimizde kumada basmak istemedi çekti ayaklarını be suya soktuk ayaklarını ağladı bu yazda tatile gidicez alışır mı acaba ne yapsam ?