Merhaba 14 günlük bi kız bebek annesiyim, bugüne kadar her saat başı uyandırıp gece gündüz emzirme yaptım çok şükür sarılık sıfır çıktı. Doktorumuz 2-3 saate çıkartabilirsin artık dedi. Bugün 4 saat boyunca uyandırmaya çalıştım uyanıp hemen tekrar uyudu emziremedim(gece hiç uyumamıştı) anneme söylediğimde o acıkınca zaten ortalığı ayağa kaldırır artık onun isteğine göre doyur sarılık riski kalmadı artık dedi. Daha erken değil mi sizce , 2-3 saat geçince uyandırıp emzirmeli miyim yoksa o ne zaman isterse mi emzireyim?
Bir de birkaç gündür göğüslerim emzirirken çok çabuk yumuşuyor sanki sütüm çok azaldı gibi hissediyorum ama ondan öncesinde mastit bile oldum göğüslerim çok sertti sütümü dışardan basınca bile hissediyordum ağlaya ağlaya emzirerek açtım tıkalı damarları acaba ondan dolayı azalmaya başlamış olabilir mi? Belki de azaldığı için doymuyor iki gecedir ondan huzursuzlanıyor diye düşünmeye başladım. Düzelir mi normal mi bundan sonra göğüslerim o ilk haftadaki gibi sert olmayacak mı? Ceviz emzirme çayı ve bol su içiyorum artması için.
Son olarak emzirme sonrasında ağzından gaz çıkarıyor fakat yatağa koyduğumda alttan çıkarmak için çok zorlanıyor hep ıkınıyor çıkarırken zorlanınca sinirlenip ağlama krizine giriyor. Bu gaz değilde kaka yapmaya çalışma mı acaba derdini anlayamayınca krizlere girdiğinde ikimizde ağlıyoruz 😢