Busniscio Kızlar solgar biotin yada B12 kullanıp dökülmesi azalan var mı ? Benim yanlarım iyice açıldı kel kalıyorum kızım dört aylık bir aydır aşırı dökülüyor ürün önerir misiniz ?
Ogulluana Busniscio ben fayda görmüştüm ama emzirirken kullanılıyor mu bilmiyorum bekarken kullanmıştım ben. Bir kaç aya duzelir saçınız çıkar yine merak etmeyin kel kalmazsiniz her kadın yaşıyor bunu doğum sonrası normal bir surec
OmerAsaf00 Busniscio bnim oğlum 4 aylık olduğunda resmn önler kel oldu. Ama yine çıkıyor merak etmeyin. Şuan gürleşti uzamasını bekliyorum