Kızlar bir sorum var bebeğim 3 ay 21 günlük dün 11 saat yol yaptık sıkıntısız çok şükür ama aşırı terledi 3-4 defa üst değiştirdik. Dünden beri çişinde azalma var mama olarak günlük ortalamasının 50 cc altında tüketiyor bugün ilk defa 3 cc su verdim ekstra ama hala az yapıyor yaparken ağlama yok kucağımda bezi yokken yaptı ıslaklıktan anladım çiş yaptığını. Bu durum normal mi yoksa doktora gideyim mi Datça dayım ve sadece devlet hastanesi var doktorlarda maalesef çok bilgili değiller saçma sapan bişi yaparlar diye de çekindim. Doktoruna sormak aklıma geldi ama başka sıkıntısı olmadığı için önce size danışmak istedim. Sadece ekstra durum gözü mikrop kapmış çapaklanıyor onun için pomad kullanıyorum o böyle bişiye sebep olur mu bilemedim.