Mavi10 Kızlar bebeğim 2 ay 15 günlük süt içince boğazında süt kalıyor sütüm tazyikli bunun ne yapmalıyım bilmiyorum artık korkuyorum emzirirken bi yol gösterin lütfen
cupacakes Mavi10 sagim yapılabilir ama fazlası daha da tazyigi artırır . Önden bi iki dakika çekebilirsin ama . Birde duz yatarak emzirirsen tazyik azalır . Ayrıca dert etme bebek zamanla alışıyor o ritme bi de tazyik azalıyor galiba zamanla dert etme hepsinin genzine kaçıyor .
tekbasimabakiyorum Mavi10 bebeğiniz baş etmeyi öğrenecek. Yatakta yan yana yatarak emzirin. Dördüncü ay atağı geçince baş etmeyi öğreniyorlar tazyikle
Aryakus2828 Canım benim emzirme öncesi biraz sağım yapman gerekiyor elinle bide bebeği dik tutman gerekiyor yada göğsüne yatırarak olabilir sen arkana yaslan o sana burnu acık bi şekilde 😊 maşallah ben cok emziremedim bayılıyorum emziren annelere 🥹🧿🧿🧿🧿
Mavi10 Aryakus2828 başta sağım yaptım ama içiyor mesela sonunda bile tazyikli geliyor o içtikten sonra elimde baktım tazyikliydi
Zehraburan05 Bende de oluyo doktora söyledim ikiniz de aynı şekil yatin öyle emzir dedi öyle yapıyorum kalmiyo fazla boğazında