Merhaba bebeğim 6,5 aylık diş çıkarmaya çalışıyor doktor baya gerilmiş diş etleri dedi ama çok huzursuz salyası akmıyor öksürüyor internette salya akmadığı için öksürüyor yazıyor sizde böyle bi sorunla karşılaştınız mı tetagil kullanıyorum rahatlatan başka bir çözüm öneriniz var mı ?