Deletedmom93 Epilasyon aleti almayi dusunuyorum memnun oldugunuz bir marka var mi ? Kullanan birilerine sormak istedim yanitlarsaniz sevinirim 💐🙏
bkocak10 Deletedmom93 hemen hemen her markayı denemiş biri olarak hem uygun hemde kaliteli tek marka phlips 100 tllik olan çok ideal başka marka almana gerek bile yok
1mom1baby Deletedmom93 https://www.teknosa.com/braun-series-55780-epilator-p-120213374?gclid=CjwKCAiAh5_uBRA5EiwASW3IanRjsh5oCiU8ARHoZ6WxSU3of8wc0C1OVixWjg_JzrZBszPFzyORuhoCOZ0QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds bunu kullanıyorum bende yeni aldım şu ana kadar 2 kez kullandım sevdim çok fazla batigim var batiklari bile kaldırarak aldı yine batigim var ama benim yapım böyle her yöntemde aynı oluyo ilk defa bu biraz kaldırdı dışa vurmaya başladı. Ben eldiveni ve farklı başlıkları için bunu seçtim özel bolgeyede denemek için ama yapamadım iki 3 başlığı kullanıyorum sadece ve eldivende bi işe yaramıyor daha doğrusu yarıyor ama soğutucu jeli buzlukta saklamak gerekiyor o donmuyor dışarda durunca çabuk ısınıyor 3 dk geçince sulanıyo işlemden önce kullanmak için ideal değil sonrası için iyi. N kadar başlığa ihtiyacım yok diyorsanız https://www.teknosa.com/braun-silk-epil5185-5-epilator-p-120210103?sgm_campaign=scn_4e8765c0109cc000&sgm_source=120210103&_sgm_action=click buna bakabilirsiniz makine olarak bunun tek farkı ışığı olmaması başlık ve ışık hariç her şeyleri aynı