Keslin_3 dediğim gibi bebekten bebeğe değişiyor, kimi bebek sadece diş çıkaracağı zaman salyalanıyor kimisi de sürekli aralıksız devam ediyor. Birde emziriyorsanız emen bebeğin mama içen bebeğe nazaran daha çok tükürdüğünü ve salyalandıgını söylemişti bana bi tane ebe. Bizde de 2.ay bittikten sonra başlamasına rağmen ilk dişlerini tam 7aylıkken çıkartmıştı. İnşallah sizde de fazla sürmez sıkıntılı bir durum biraZ. Bebeğin yanakları boynu falanda tahriş olabiliyor. Bide sürekli önlük değiştir kıyafet değiştir bazen yetişmiyor bile. Kehribar kolye ya da bileklikte deneyin isterseniz ama bizde hiçbir işe yaramamıştı, belki sizde işe yarar ama belli olmaz.