Poyrazsmomm Kızlar bu cidden işe yarıyor mu?Kolik bir bebeğim var hem mide de hem bağırsakta çok gazı var maalesef :( Kiraz çekirdekli kemer kullanıp memnun kalan var mı??
Linaamom Poyrazsmomm kemer kullanmıştık ilk kullanımda gazını çıkarmıştı ama daha sonra işe yaramadı. Size önerim kolik nedenini araştırın mesela mama kullanıyorsanz mamayı değiştirin kökten halloluyor
melodika Poyrazsmomm kiraz çekirdeği yastığı almıştım kemer gibi bağlanmıyor. Ayağına, karnına, beline koyuyordum ama dikkatli kullanmak lazım yoksa yanık yapıyor
Sari- Ben hem kemer hem reflü yatağında kullandım çok rahatlatmıştı ☺️ özellikle karnın üstünde yatırınca gaz çıkarıp rahatlıyordu . Bize iyi geldi umarım size de gelir 🌸
Poyrazsmomm Sari- Reflü yatagi alacaktim doktorumuz önermedi elinden geldigince kullanma dedi ama sanirim artik mecburum cunku burnundan bile kusuyor :(
Cansu-95 Ben kemer olanını kullanıyordum gayrete işe yarıyordu yüz üstü yatırınca da hemen pıt pıt çıkıyordu 🤣🤣🫶
Poyrazsmomm Cansu-95 ya maalesefki oglum kendisi gazini cikaramiyor :( illa gaz damlasi probiyotik bide masajlar falan yapmam lazim..Kafayi yemek uzereyim artik.Kimyon cayi ictim az önce insallah ise yarar ya
biricikbebegim Poyrazsmomm neden önermesi doktor reflü yatagini ben iyiki almışım dediğim bı yrun benim kızımda kolikti hem kiraz kemerini kullandım hem reflü yatagini 15 aylık şuan ayağımda sallıyorum reflü yatagiyla :)
Sari- Poyrazsmomm aa neden önermedi acaba merak ettim 🫤 4-5 ay kullandık biz hatta sakıncalı olduğunu hiç bilmiyordum 🫢
Giraybebek Poyrazsmomm niye önermedi ki hastanede de o yataklar kullanıliyor. Ben bebek yogun bakimdaydi. Küvoz yataklari reflu yataklari gibi egimli tutarlardi.
Sari- Sari- Poyrazsmomm gaz damlası rahatsız ediyor olabilir mi ? Yani tabii ki sizin tercihiniz fakat mesela ben gaz damlası kullandığım günler bebeğim çok ağlıyordu krize giriyordu resmen . Sonra gaz damlası kullanmayayım bi bakayım dedim cidden çok rahat oluyordu . Zaten baktım gaz damlası olmadan daha rahatız bıraktım tamamen . Gaz sorunu 4.-5. Ayda tamamen geçiyor rahat olsun içiniz🌸
Cansu-95 Poyrazsmomm bebeğinize kemeri taktıktan sonra birde ayaklarının Altına sıcak su torbası koyun isterseniz oda baya işe yarıyor aman dikkat edin 🫶
Poyrazsmomm Dnxnsks canim cok tesekkur ederim 🌸ben alabilecek gucteyim kiminin ihtiyacı oluyor alamiyor..İhtiyaci olana verim bence ☺️Tekrardan tesekkur ederim cok kibarsin🌸❤️
Poyrazsmomm Sari- ama gaz damlasi olmasa bu cocuk asla kakasini bile yapamaz oyle diyeyim🥹kendisi yapabilse kullanmicam zaten de yapamiyor icim parcalaniyor ona🥹
Sari- Poyrazsmomm ya kıyamam çok haklısınız valla 😔 gaz sıkıntısı çok can sıkıcı… bizim de öyleydi masaj ve kiraz çekirdeği ile rahatlatıyorduk işte yüz üstü çok yatırmanız iyi gelir yanınızdayken 🤗