Mdhaaa Kızlar kızm 6 ay 9 günlük ben ek gıdaya 5.30 aylıkken başlamıştım. Biz yerken oda istiyordu çünkü tanımları tamamladım ala fazla yemek istemiyor. Gümde en fazla 1 yemek kaşığı yiyor. Normal mi
Serene Mdhaaa Gayet normal. 6. Ve 7. Ay doyum değil,tadım ve alışma ayıdır. Bebeğiniz öğün olarak yemeye 8.-9.ayda geçecek.Yedirmeye zorlamayın,gıda reddi yaparsınız.Ne kadar yemek istiyorsa o kadar verin.
[silindi] Mdhaaa 6 ay 20 günlük 2 ay 20 gündür ek gıda veriyorum öğün olarak 1 buçuk aydır ciddi anlamda ilerledim çünkü mamayı az içiyor doktor kontrolünde gidiyorum sürekli şu an en az 3 öğün ek gıda alıyor. Sevmiyorsa BLW yöntemini tavsiye ederim ben karışık gidiyorum
[silindi] Mdhaaa miktarları bizimde çok az yediğinin sevdiği belli şeyler var onları 2-3 yemek kaşığı rahat yiyor zorlamıyorum açıkcası alıştıkça yiyecektir. Birde mesela bir şeyi önce sevmediyse şimdi tekrar denetmeye çalışıyorum tadımlar bitti bizde çoğu şeyi tattık sevmediklerine bir şans veriyoruz.
Muhammed_sefa05 Mdhaaa canm benim oğlumda 6 aylık 5 günlük son bi haftadr hiç bişey yemiyor ağzını bile açmıyor napacam bilmiyorum
Mdhaaa Serene teşekkür ederim 😂bazen sosyal medyada 6 aylık bebekler için hazırlanmış kahvaltı tabakları görüyorumda 😂bebeğim yemeyecek korkusu yaşıyor insan
Hiwarab 11 aylığız hala inatlaşır yememek için bende üstelemiyorum illaki yiyecek birgün sizde sıkıntı yapıp canınızı sıkmayın ☺️
nagehanyorulmaz Dişleri mi geliyor acaba zaten günde toplam 2 çay bardağından fazla vermeyin ki diş çıkarıekn bunun yarısını bile yemez.
munevveraydiner [bilinmeyen] erken başlamışsın canım huzursuz oldu belki o yüzden yemiyor bize doktor 6 ayı tamamlamadan verme ağır gelir demişti