Merhaba arkadaşlar.bebeğim 2aylık kolik bebek. Sürekli ağladığı için sallayarak uyuttuk hep.önceden annem vardı sırayla uyutuyorduk şimdi gitti.gece gündüz sallanıyorum inanın kolum koptu artık.gündüzleri neyse de geceleri mahvoluyorum.4moms aldık rahat edeyim diye onu da sevmedi alıştıramadık.resmen fıtık oldum her yerim ağrıyor.eşimde ilgilenmez bebek ile.nasıl bırakabilirim sallamayı.ve çok zor uykuya dalıyor.1saatten fazla sallıyorum uyuyo 1saat olmadan uyanıyor