ElifDefne3535 doktorumuzun anlattıklarını birebir uyguluyoruz. 3 gün yoğurt verdik, yeşil kaka ve inanılmaz bi karın ağrısı oldu, hemen kestik sebzelerle tadıma başladık, 3 gün kuralına uyuyoruz, 2 sebze-1 meyve şeklinde gidicez, ilk 3 gün havuç verdik, hiç sevmedi 😂 sürekli ağzından atmaya çalıştı 😂 blw uyguluyoruz, biz biraz yedirmeye çalışıyoruz sonra kendi haline bırakıyoruz tabii başında bekleyerek. Sonraki 3 gün kabak vericez, sonra da 3 gün elma. Mevsim sebzeleri ve meyvelerini verin dedi doktorumuz, tabii çilek, yumurta beyazı, şimdilik etler, bal, patlıcan, bakla vb yasak. 2-3 damla zeytinyağı veya anne sütü ekleyebilirsin yediklerine dedi, zeytinyağı ekliyorum şuan. 3 gün oldu başlayalı daha ama heycanlı yeni bi süreç, bakalım nasıl devam edicek 🙏🏻🤭