Mommy00 Anneyi telaslandirmaktan başka hiçbir işe yaramaz yazdiklariniz , öncelikle bilmeniz gereken her çocuk kendine özeldir x in çocuğu cümle kuruyor diye y nin ki de kurmak zorunda değildir , her çocuğun becerisi yeteneği gelişimi kendine özgüdür … Benim kuzenimin erkek bebeği de 3 ay sonra 3 yaşına basacak onun Dr u da endişelenme herşey normal , 3 yaşından sonra konuşmada değerlendirelim demiş ki birçok Dr da aynı şekilde … Ve inanmasaniz da erkek çocukları kız çocuklarına göre daha geç konuşur bu beyinsel gelişim ile alakalı değil , beyinin yapısıyla alakalı bir durumdur yaradılış gereği doğasında vardır … Aynı yaşta akran bebekleri bir bir kalıba sokmaktan vazgeçmelisiniz , sizin için nirmal gelse de anne babaları çok kırıcı endiselendirici olabilir .