Seren-karan evet benimkide açlıktanmıs mamayı verdiğimiz an sustu çocuk. Önceliğim emzirmek ama ateşim çıktığı zamanlarda emmiyor sağınca gelmiyor mamadan baska çare gözükmüyor. Bende bugün hiç mama vermedim sükür. Allah izin verirse çok acil durumlar için kurtarıcı olur mama normal zamanda emer inşallah, arkadaşlar süt ıçin önerilerde bulunmuş onları da deniycem bakalım inşallah çoğalır