Ezosss Herkese mutlu günler . Başlığımda da belirttiğim gbi oğlum 23 aylık ve 2 yaş sendromuna girdik. Ben bu kadar zorlandığımı hatırlamıyorum . O ağlıyor ben ağlıyorum . Ellerimi sıkıyor . Kafa atıyor sürekli ağlıyor . Dışarı çıkartıyorum yarım gün kreşe başladı orda enerjisini atsın dedim getiriyorum duşa sokuyorum suyla oynuyor sonra uyutıyorum . Uyandıktan sonra kabus saatler başlıyor . Her gün neredeyse dışarı çıkıyoruz . Yürümüyor park ilgisini çekmiyor sadece koşuyor kan revan içinde kalıyorum . Lütfen bana fikir verin bu dönemi oğlum ve benim için en az mutsuzlukla nasıl bitirebiliriz ? Tükendiğimi hissediyorum artık
Lossehelin Ezosss kız çocuğu olanlar bu dünyada cenneti yaşıyor tek diyeceğim bu 😂 ben de aynı durumdayım insan içine çıkasım kalmadı
Skylifee006 Ezosss benim oğlum doğduğun dan beri sendromlu herşeye ağlar hep aynıydı. 2 yaş sendromu da aynı herşeye ağlıyor. Ben artık ağlama sesi olmayınca tuhaf buluyorum yani kafayı yedim😂 bir hafta önce ablamın bebeğinin yanına gittik 40 günlük oldu. Yere koyuyor çocuk hiç ağlamıyor. Uyuyor uyanıyor etrafı izliyor. Hiç ağlama yok ve ablam sürekli durmuyor falan diyor gülüyorum yani😂 benim oğlan ilk doğduğu gün sabah 7 ye kadar uyumadı ebelerin biri geldi biri gitti perişan etti hepimizi 😂
Cennetagaci Lossehelin ahh ahh keşke dediğin gibi olsa canım benim 🙈 bir kızım var Allahım tüm evlatlarımızı bağışlasın ama erkek çocuğundan beter 😂 20 aylık ama kök söktürüyor diyebilirim. Bir inat bir dik başlı Allah hepimize sabırlar versin diyorum
Lossehelin Cennetagaci amin canım çevrem de gördüğüm kız çocuklarının geneli aşırı narin ve sakin benim oğlandan sonra bana melek gibi geliyor kız çocuğu 😂
i2-pek 2 yaşındayız çok çok kötuuu ,son kök dişleri geliyor onunla karıştı emzigi de bıraktık böyle bir hırçinlık yok ,cok zor Allah hepimizin yardimcisi olsun