Aybars-Mami 3,5 aylıkken sedasyon ile oldu yarı baygın şekilde. Pansuman için zaten doktor size anlatır bardak falan kullanmadım pansumanı yapıp gevşek şekilde bez bağlayıp bol kıyafetler giydirdim. 5. Gün sonunda yıkadım dikişli olursa iyileşme süresince suya oturtmak gerekiyor daha hızlı düşmesini sağlar. Gelmiş olsun şimdiden ilk günü hallederseniz tamamdır.