Nur98 hayır almadım. Sallamıyorum artık o yüzden sorun olmuyo. Sıkı sıkı bağladım heryerini ama paranla rezil olmak böyle bi şey heralde 😂 sepet beşikler tavsiye ederm. Özellikle ahşap olmayanları gerçekten şok pişman oldum . Direk atıcam odasını ayırdığımda 😕