Drycl46 Merhaba anneler 43 ile hamile kaldım 68 ile doğuma girdim göbeğim kaldı sizler ne yaptınız kaldı mı yada nasıl geçti ve yanlış anlaşılmak istemiyorum ama özel bölgem göbeğim hep karardı bunun için neler yaptınız acaba