3-4 günlüğüne memlekete Gitmek zorundayım dedem çok hasta kanser . bayramda onun yanında olmam lazım Bebegimi de çok götürmek istiyorum ama mantıklı düşününce onu yanımda götürsem rezil olacak hem ev çok kalabalık olacak ne sesten uyutabileceğim ne de duracak eşimde götürme bence dedi . Ben yokken kaynanam bakacak güzel bakar çocuğa güveniyorum . Ama içim rahat değil ya hasta olursa falan diye hep olumsuz yönleri düşünüyorum. Gidişim arabayla dönüşüm otobüsle olacak kısa bir yolda değil 10 saat . Fikir verir misiniz siz napardınız ? Oğlum 16 aylık