Metemommy emziriyorsaniz aci,tursu, baharatlar ve asitli iceceklerin pisik yaptigini soylemisti doktorum. Hava degisimi havalarin isinmasi, bezde pisik yapabiliyor. Bana gecmeyen pisigin mantara cevirdigini hametan ve travazolu karistirip ince katman surmem gerektigini soylemisti doktorumuz en fazla 5 gun ama 5 gune kadar coktan gecmis oluyor. Eger travazolu kullanip gectiginde tekrarlarsa bez alerjisidir demisti. Mama kullaniyorsa mamada yapabiliyor birde. Bez alerjisimiz vardi bizimde goon marka bez, prima ve A101 in bezi soffia iyi gelmisti