Egemenimmmm Merhaba tecrübeli anneler Hep b 2. Aşı 1. Ayın sonunda diyor yani 30 günlükken mi yapılacak Birde 1 aylıkken kontrol diyor biz 22 günlükken gittik yine gitmemiz gerekir mi neye bakılıyor 1 aylıkken
Buglem_ Egemenimmmm hp b 2.doz 1 aylıkken yapılıyor ve 1aylik kontrolde kalça ultrason çekiliyor bildiğim kadarıyla bizde 26gunluguz daha hastane hemşire soylemist
CmreKSidar Egemenimmmm 1 aylık boy kilo baş çevresi gelişim bakılır ayrıca 1 aylık aşısı yapılır. 40 gün sonra yaptılar bize kalça ultrasonunu ama gelişmemiş olabilir en iyisi 2. Ayda yapılan bence.
Barlasinannesiiii Buglem_ kalça ultrasonu 2 aylıkken yapıldı bize daha doğru sonuç verir demişti doktorumuz
Egemenimmmm Buglem_ kağıtta 1 aylık çekilecek yazıyor ama ne zaman çekerler bilmiyorum cuma günü hastanedeyken 2 buçuk aylık bebeğinkini çekecekler demişti annesi
CmreKSidar Egemenimmmm aşı sağlık ocağında kalça ultrasonu hastanede çocuk doktoru yönlendirir ayrıca her ay gelişimi icin bi çocuk doktoruna gitmeniz gerekir
CmreKSidar Egemenimmmm birde özel aşılar var yaptırmak istiyorsanız eczaneden alıp sağlık ocağında yaptırmanız gerekir ebeniz bilgilendirir zaten