Kuzeyeliz Benim tek tük bu şekilde başladı 2.günün akşamına bütün vücudum kıpkırmızı olmuştu ama bir sönüyor birden atıyordu hele uyuyup uyanınca daha beter hale geliyordu 3.güne kadar kaşıntı yanma vardı acillere gidiyordum alerji diyordu ilaçla gönderiyorlardı 4.gün de nefessiz kalmıştım canım nefes alamıyordum tıkanmıştım gittim hastaneye bir gece kaldım bir sürü iğneler ilaçlar verdiler kan yoluyla o şekil de gitti bunu Allah kimseye vermesin belki de daha hafif geçirenler de vardır benim ki bayağı ağırdı doktorlar da demişti böyle bir şeyle karşılaşmadık diye inşallah senin bebeğinin hafiftir herkeste farklı farklı çıkıyor bu raddeye getirmesin Allahım