perukkafa Adendilek ayyy cok istiyorm bende cok elektrikleniyo sacim asla fön tutmuyo yani. Ne jadar sure kalici oluyo bilgilendirseler cok sevinirim
2522 Adendilek Ben iyi seyler duymamistim kanserojen madde iceriyor deniliyordu sanki emzirmiyorum ama yaptirmadimda korktum
Ucansupurge Adendilek 1 kez kuaför de yaptırdım 3 ay gitti. Sonra evde kendim yaptım 3 aydir kullanıyorum 🤗
perukkafa Adendilek benimkide 4 ay 20 gunluk sagolsun onun sayesinde kendimi saldim artik toparlanmam lazim 😂😂😂
Qunqnir Emzirirken yaptırılıyor mu acaba ? Ben boya gibi düşünüp yaptırılmaz diye düşünmüştüm de var mı öyle imkan
Parsdunya Qunqnir doktorum icindeki maddeden dolayı emzirirken önermedigini dile getirdi 🌼 yaptiramadim bende kaldım öyle