Deletedmon_65 Yaseminnnnn112 Yazlık giydirin bence erkek bebekler sıcağı pek sevmiyor benim oğlum suan sadece çıtçıtlı bady ile duruyor bunda bile terliyor
Melis1706 Yaseminnnnn112 8 aylik olucak tek zibin uyurken ince muslin hemen gogusle bel bolgesini ortuyorum bide kendi illa ortu alio uyumaya calisirken oyle uyuyor
Yaseminnnnn112 Aezgi yok uzun kollu zıbın var ayağında çorap elinde eldiven ama hala terleyince bı yazıyım dedim haklısın kısa kollu zıbın giydiriyim
Yaseminnnnn112 Deletedmon_65 benimde öyle kalın değil uzun kollu zıbın var giysi olarak bide gazlı olduğundan ayanginda çorap ama kısa kollu zıbın giydircem
selinbeb Yaseminnnnn112 ev sıcaklığı 31.9 derece çok terliyor sicak dahada kotu eder hasta soğuk değil