Sema4444 Kızlar merhaba bebeğimin 4. Ay aşısı 26 hazırandaydı. Fakat tatil oldu. Sağlık ocağından da aramadılar. daha önce böyle bir şey başına gelen oldu mu? Napılır sizce ? Bir hafta gecikirse aşı yapılır mı??
IremAsel1 Sema4444 bizim gecikti aşı yoktu birşey olmaz dediler 👍 gelince yaptırdık biz de sorun olmaz için rahat olsun