Merhaba arkadaşlar size iştahsız bebeğim hakkında danışmaya geldim.Kızım 20 aylık,aşırı iştahsız bi çocuk ek gıdaya başlangıçta blw yaptım olmadı pütürlü yaptım olmadı ve evet maalesef rondoyla devam ettim.Hata evet ama aç kalmasın,midesine bir şey girsin zayıf kilo alsın diye maalesef çareyi böyle buldum.Ama 20 aydır ne çektiğimizi bir ben bir Allah bilir.yemiyor yediremiyorum.hala bile zorda kalınca blendir yapıp veriyorum yemekleri.Kraker cok güzel yer,verirsen eğer cips yer,karpuzu yer dilim dilim kesersen,haşlanmış yumurtasını yer. Sayılıdır yediği şeyler karnı doyacak kadar yemiyor yani benim gördüğüm. Bugün bile 1 su bardağı ayran sadece 4 tatlı kaşığı bulgur pilavı yedi başka ağzına sürmedi. Çiğnemekten mi sıkılıyor anlamıyorum.Sizden tavsiyelerinizi bekliyorum,nasıl bir yol izlemeliyim artık. İştahı biraz açılsın,önüne koyduğumu yesin nasıl yapmalıyım. Parka cıkarıyorum parkta yemiyor,ekran karşısında yemiyor. Denemediğim şey kalmadı. Aç mı bırakmalıyım saatlerce. Ne yapmalıyım Allah aşkına kafayı yemek üzereyim artık. Evden dışarı cıkmak istemiyorum dışarda bir şey yediremşyorum yemiyor hiçbir şey. Yese bile iki lokma ne yapmalıyım