2prensesannesi2023 Benim bebeğim şu an 36 günlük su an ne giydirebilirim acaba sadece zıbın giydirsem hasta olur diye korkuyorum altını alırken bile hapsiriyor lütfen yardım edin tecrübeli anneler…🤗
sademinannesi 2prensesannesi2023 ortamın sıcaklığına göre sizin giydiğinizin bir kat fazlasını giymesi yeterli olacaktır
Eylulunannesi55 2prensesannesi2023 anlamdan yola çıkayım kısa kollu zıbın kısa kollu alt üst takım bunalıp ağlarsa altını çıkartıp yarım saat bırakıyor. Gerçi onunki 3 aylık yanlış yönlendirmeyeyim benimmki kış bebesi 10 aya yaklasiyoruz
Oburiks 2prensesannesi2023 yaşadığınız yerin sıcaklığı nasıl biz burada halen Uzunkollü kalın pijama giyiyoruz
Perapoyraz 2prensesannesi2023 benim bebeğim de 40 günlük izmirdeyiz zıbın giydiriyorum sadece,fazlasını giydirdiğimde uyuyamadığını farkettim sıcak sevmiyor
mrveefe12 2prensesannesi2023 zıbın üstüne pijemalarını giydiriyorum üstünde de ince bi battaniye sürekli oluyor kızım 37 günlük benimde. Ayalarını karnını sıcak tutmaya çalışıyorum gazı olmasın diye
hunilimomy 2prensesannesi2023 doktorumuz senin giydiğinin bi kat fazlasi demisti cok sicak yapıp isilik olmasına da gerek yok bence
Benimdunyamm 2prensesannesi2023 ben klimada uzun kollu hava sıcak sa zibinla giydirirdim Mersin sıcağında
Tosbiktosbikk 2prensesannesi2023 ankarada yasiyorum mayis ayinda oglum dogdu evde hep dogdugu gunden beri zibin ile durdurdum hapsurmasi usudugu icin degil reflex olarak hapsuruyolar Unutmayin soguk degil sıcak hasta eder 😊 Havalar gercekten cok sıcak hele evler yanıyo oyizden birakin dursun zıbinla ayagina bi corap tamamdir
Olimbonii 2prensesannesi2023 biraz da havanin derecesine bagli cok sıcak biyerde oturuyosaniz bir zıbın altina ince pijama yeterli olacaktır cokta tek zibinla saklamayin çünkü daha çok küçük
Araslarcaaa 2prensesannesi2023 istanbulda yaşıyoruz ben şuan doğum yapsam kısa kollu zıbın altına belki ince pijama giydirirdim geçen sene temmuzda doğum yaptım zıbınla bırakıyordum üstünede pike örtüyordum veya müslim