Kızlar oğlum 3 ay 6 günlük ilk doğduğunda sağ testisinin yukarda olduğunu söylediler 3 ay sonra kontrole getir dediler götürdüm dün ameliyatı var ameliyat yaparız 1 yaşında sünnetle beraber dendi ilerde çocuğu olur mu hani çocukta bi sıkıntı olur mu dediğimde olabilir çünkü normal yerinde 33 derecede olması gerekirken yularda vücud içinde 37 derecede olduğu için yapısı bozulabilir kesin bi şey diyemem dedi ama iyi düşün testisin biri sağlam ve yerinde dedi ama kafam çok karıştı başına gelen var mı içimi rahatlatın nolur kafam allak bullak