Ysmn50 süt izni kullanırsınız 8-17 çalışmazsınız öncelikle benim arkadaşım da doğumundan sonra atanıp bir yıl kullandı. 8-14 çalıştı. Her emzirmeden sonra sağın kalanı memeniz tam boşalsın hemde öğünü şaşmasın. Sağdığınızı biberonla direk buzdolabının orta rafına koyun mesela o gün saba 30 cc sağdınız akşamda 50cc sağdınız birleştirip buzluğa tarih yazın atın. Bebeğinizin kilosu kaçsa gram cinsinden 56ya bölerseniz 3 saatte bir alması gereken cc miktarı çıkar. Mesela 5000gr/56=89,2 cc yani bu bebek 90-100 cc almasıyla doyar fazlasını emebiliyorsa verilebilir ama az olmamalı