Merhabalar anneler
Bugün tam 28 aylık oldu kızım 2 gündür memeyi bıraktırmaya çalışıyorum ama dün dayanamadım emzirdim son kez emzireyim dedim ama arada Bi özellikle uykusu gelince ve gece uyanmalarnda kriz yaşıyoruz sonra ben üzülüyorum yemekte yemiyo emerken en azından emdi az idare eder diyodum anne meme diyo çekinerek cilve yapıyo diyorum sen büyüdün artık meme yok bebekler meme emer sen büyük kız oldun diyorum ama hayır diyip ağlıyo sarılıyorum öyle dikkatini başka yöne çekiyorum ama işte çok duygusalım üzülüyorum. Emzirmek benim için çok güzeldi yorucu olsa da çokta düşkündü ve sütümde var süt sakınıyormuşum gibi geliyo üzülüyorum emerken girdiği o şirin halleri falan bidaha yaşayamıcam artık büyüdü vs vs diye çok duygusal düşünüyorum siz deneyimli anneler nasıl yaptınız acaba kendi kendine bırakır mı emzirmeye devam etsem diyorum Bi yanımda 28 aylık oldu daha ne emzirmesi diyor