Merhaba anneler fikir almak istiyorum , oğlum 10. Ayına bastı ama mazlum masum bebeğim gitti , istediği yapılmayınca avaz avaz bağıran bir bebek haline dönüştü aşırı sinirli, sizce nasıl bir yol çizmeliyim, her istediğini mecbur yapıyorum yapmayınca çok ağlıyor